Transport af båd
Fra : Preben og Anette

Dato : 19-07-04 21:28

Hejsa
Lyder 3000kr + moms ikke meget rimeligt for:
optagning af båd kørsel fra Mariager til Kolding og isætning igen
ikke billigt nok det er en 25" træbåd vægt ca 2tons

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Per Ravn

Dato : 19-07-04 22:30

Det lyder vel meget rimeligt. Vi gav 5000 kr incl. moms fra Lemvig til
Kolding.

Men har I talt med Kvik-flyt om de ikke måske kan gøre det billigere?

Per

Fra : Preben og Anette

Dato : 19-07-04 22:23

Hej

Det er kvik-flyt hvad tænker du specielt på da??

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Per Ravn

Dato : 20-07-04 08:27

Hej....

Jeg tænkte bare at Kvik-flyt ud fra min erfaring hører til de billigste og
samtidig har vi haft virkelige gode erfaringer med dem. Så derfor ville jeg
bare anbefale Jer, at kontakte dem, hvis I ikke havde gjort det.

Tillykke med Jeres nye båd og velkommen på søen.

Fra : Preben og Anette

Dato : 20-07-04 19:04

Hej

Det er faktisk også Kvik-flyt der var billigst og det er dem jeg skal have
til at flytte båden

--
Venlig hilsen

Preben Christensen