Søørred
Fra : Martin Bertelsen

Dato : 07-05-01 20:34

Hvordan fisker man efter søørred?? Og hvor?? Jeg har hørt at en af Jyllands
bedste søer er Glenstrup, passer det?

Fra : Lars Aagaard

Dato : 07-05-01 22:43

Hej Martin

På Lystfisker Forum : http://www.123nu.dk ligger der en glimrende
artikel af Anne Grethe Jensen om Glenstrup sø.

Prøv også at skrive søørred i søgefeltet, så kommer alt hvad der er skrevet
om søørred i forum, bl.a. om en person som har fanget 11 søørreder på 3
timer
på Hald sø. Der ligger også en artikel om denne sø.

Håber at du kan bruge det.

Med venlig hilsen
Lars Aagaard

Fra : Fishymaster

Dato : 08-05-01 01:01

Har selv haft glæden af at fiske på glenstrup sø, før i tiden og der er
nogle fine sø ørreder på søen kontakt intersport i Hobro og snak med "jan"
tror jeg nok han heder..
den lokale killer er et toby blink i sølv med røde "finner"

Knæk og bræk
Fishymaster

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 08-05-01 17:11

"Fishymaster" <meurer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Har selv haft glæden af at fiske på glenstrup sø, før i tiden og der er
> nogle fine sø ørreder på søen kontakt intersport i Hobro og snak med "jan"
> tror jeg nok han heder..

Det kan nok ikke betale sig at spørge efter Jan (Sams hed han til
efternavn). Han forlod Intersport for ca. 5 år siden - men han kan
selvfølgelig være kommet tilbage inden for de sidste par år, hvor jeg ikke
har været i butikken og "snuse".

Steen

Fra : Fishymaster

Dato : 09-05-01 00:04

"Steen Lindkvist Nielsen" <slindkvi@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan nok ikke betale sig at spørge efter Jan (Sams hed han til
> efternavn). Han forlod Intersport for ca. 5 år siden -

Øv Øv det vidste jeg ikke og det siger lidt om min alder hehehe det nogle år
siden sidst hehehe.....
Men en skam at jan ikke er der mere har brugt mange timer sammen med ham i
kælderen, og snakket fisk og udstyr.... tja sådan er livet....