identificering af ATX kabinet
Fra : JANNIK MARIAGER

Dato : 06-05-01 20:21

min bror vil gerne opgradere sin pentium 2 350 mhz
og ville ha AMD istedet. Hvordan kan han se om han har et ATX kabinet og
hvad PSUén er på af Watt?

Jannik Mariager
ICQ:72776446

Fra : René Jensen

Dato : 07-05-01 20:28

JANNIK MARIAGER wrote:
> min bror vil gerne opgradere sin pentium 2 350 mhz
> og ville ha AMD istedet. Hvordan kan han se om han har et ATX kabinet og
> hvad PSUén er på af Watt?

Jeg mener ikke at P-II maskinerne er "nye" nok til at ATX kabinet, men
jeg kan tage fejl. ATX kendetegnes ved at have LPT- samt COM1 og COM2
portene siddende på bundkortet i stedet for seperat i enten kabinettet
eller i slots.
Watt'ene skulle meget gerne stå på strømforsygningen.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : pHrenZee

Dato : 07-05-01 23:40

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message

> [...]
> eller i slots.
> Watt'ene skulle meget gerne stå på strømforsygningen.

Da jeg købte min P2-333 i sin tid, kom den i ATX kabinet med 230 (eller
250?) watt strømforsyning. Jeg bruger i dag samme kabinet/psu til min Duron
700.

Fra : Per Knudsen

Dato : 08-05-01 09:58

Hej
AT har dobbeltstik fra psu'en ATX enkelt.
Langt de fleste MB til P2 350 er ATX