Sove alene
Fra : Allan & Kathe

Dato : 06-05-01 18:53

Hej!
Hvornår er et barn stort nok til at sove alene i stueetagen, mens mor og far
sover på første sal?

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 07-05-01 19:25

"Allan & Kathe" <ksac@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Hvornår er et barn stort nok til at sove alene i stueetagen, mens mor og
far
> sover på første sal?

Hej

Vores pige er 3 1/2 og efter vores mening meget fornuftig (hvis man kan være
det i den alder), og hun står selv op om morgenen og laver hvad hun nu har
lyst til (meget tit er det at VÆKKE sin forældre *lol*)........

Så mit bud er omkring 3 1/2 år

HUSK :

At fjerne ALT som er giftigt, specielt det som kan forveksles med slik,
sodavand, etc

Herhjemme kikker vi ALLE skabe og skuffer igennem 1 gang om måneden for at
sikre os at der ikke er noget der er smuttet (vi har et aflåst skab til alt
medicin, eddikesyre, etc

Husk at opvaskemiddel (tabs) til opvaskemaskinen er MEGET giftige (nogle er
pakket ind så det ligner bolcher (smart ikke)

Mvh

brian

Fra : bo nielsen

Dato : 08-05-01 18:19

Hej.
Hvis I ellers er udstyret med en babyalarm, og vågner af den, ser jeg ikke
noget galt I at sove på hver sin etage fra spædbarne alderen, men det kræver
altså lige at forældrene flere gange hver nat gider at vandre op og ned af
trapperne, for at give trøst eller mad eller ren ble.
Under alle omstændigheder kommer det vel an på hvad der er mest praktisk for
Jer, hvis stuen var på et andet plan en børneværelset er der vel ingen der
ville forvente at der blev lavet en seng til babyen på stueplanet.
Venlig hilsen Nina Hald

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 09-05-01 21:08

Hvis jeres barn sover igennem om natten, skulle det nok ikke være noget
problem.

Sifs mor