Indlæse ny side efter 5 sek.
Fra : Jørgen Riishøj

Dato : 07-05-01 17:18

Kan nogen hjælpe mig med et script, som efter at en side er indlæst, sender
en videre til en anden side efter f.eks. 5 sekunder?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-01 19:41

Mon, 7 May 2001 18:18:21 +0200, skrev "Jørgen Riishøj"
<info@assens-guiden.dk>:

>Kan nogen hjælpe mig med et script, som efter at en side er indlæst, sender
>en videre til en anden side efter f.eks. 5 sekunder?

I <head>
<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="5;URL=http://navn.dk/nyside.html">

5 er som du nok kan gætte antal sekunder før viderestilling.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-05-01 22:19

Knud Gert Ellentoft wrote:

> I <head>
> <META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="5;URL=http://navn.dk/nyside.html">
>
> 5 er som du nok kan gætte antal sekunder før viderestilling.

Men det viderestiller ikke fem sekunder efter at hele siden er indlæst,
men derimod 5 sekunder efter headeren er indlæst. Hvis der f.eks er
store billeder på siden er der stor forskel på de to ting. Brug istedet

<HTML>
<HEAD>
<SCRIPT>

function skift() {
   setTimeout("top.location.href='http://www.google.com'",5*1000)
}

</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY onload="skift()">
</BODY>
</HTML>

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : find clausen

Dato : 07-05-01 22:42

On Mon, 07 May 2001 23:19:15 +0200, Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac>
wrote:

> function skift() {
>    setTimeout("top.location.href='http://www.google.com'",5*1000)

<BODY onLoad="setTimeout('location.href=\"siden.htm\"',50000)">

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-05-01 20:46

find clausen wrote:

> <BODY onLoad="setTimeout('location.href=\"siden.htm\"',50000)">

Jo det kan man vel også hvis man skærer et nul væk.