Fisketur Bededag.
Fra : Chris

Dato : 07-05-01 16:38

Hej Gruppe!

Tak for meget spændende læsning i alle de forsk. indlæg.
Jeg påtænker at tage til Glatved Strand (Djursland) og fiske efter hornfisk
og evt. fladfisk på fredag, St. Bededag.
Lyder det helt vanvittigt? Jeg mener; er det realistisk at forvente at fange
noget?
Jeg skal naturligvis nok aflægge fangstrapport til gruppen ved hjemkomst.

De bedste hilsner fra
Chris
(Amatør- og hyggefisker)

Fra : ALex Linaa

Dato : 08-05-01 10:20

"Chris" <veng@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og evt. fladfisk på fredag, St. Bededag.
> Lyder det helt vanvittigt? Jeg mener; er det realistisk at forvente at

Der skulle nok være en realistisk chance ved Glatved, men her først på
sæsonen før hornfiskene for alvor begynder gydningen på det lave vand, mener
jeg du har en bedre chance omkring pynter.
Fornæs, Katholm, eller Kobberhage tror jeg vil være et bedre bud på at fange
et "næbdyr"

Venlig hilsen
Alex Linaa

--