Suspend-to-RAM
Fra : jaes@mail.dk

Dato : 07-05-01 15:29

Hej.

Jeg kan ikke få min computer til at gå i Suspend-to-RAM tilstand, har nogen
et bud på om det overhovedet er muligt med de dele min computer består af?

Aopen HQ45
Asus A7V (burde understøtte det, i følge manualen)
Duron 750 MHz
Logitec Internet keyboard
Logitec Cordless wheel Mouse (på USB)
Daewoo 707B
Quantum Fireball Plus AS
Aopen 50x cdrom
Asus V7100 Pure
SB Live 1024
Prime Express netkort
WindowsMe
RAM og diskettedrev kender jeg ikke navnene på

Mvh.
Jannik

Fra : Joh Jensen

Dato : 07-05-01 15:40

Har du slået "understøttelse af dvale" til inde i
Kontrolpanel\strømforsyning ??

Fra : Nice1

Dato : 08-05-01 11:37

Jeg har samme problem - og der er intet sted man sætter Understøttelse af
dvale på
Jeg har også Windowsme, Slot1 P3BF understøtter S2RAM og det virker heller
ikke.

Fra : Thumb

Dato : 08-05-01 11:52

On Mon, 7 May 2001 16:28:32 +0200, <jaes@mail.dk> wrote:

> [...]
>Prime Express netkort
>WindowsMe
>RAM og diskettedrev kender jeg ikke navnene på

Hej

Jeg har også A7V, men bruger p.t. ikke suspend-to-ram

Men jeg får snart adsl, og så bør det bruges.

Jeg mener, at det er bios opsætning under Power, der er afgørende for
funktionen, og for at det kommer op i kontrolpanel.

Men check lige med bundkort manualen.

Det afhænger desuden af om alle instikskort er acpi kompatible, er
bare eet det ikke, så begrænses funktionerne. Dermed er det meget
maskin-afhængigt.

mvh

John