Eksternt CD-drev
Fra : Jacob Gunst

Dato : 07-05-01 15:17

Hej

Overvejer at købe et eksternt CD-drev til min bærbare Portégé 3440CT evt.
Teac CD-224PE 24x PCMCIA eller Freecom Traveller Light PCMCIA drev
Har du/I erfaringer med ovenstående modeller/producenter?
Hvad er hurtigst og bedst: USB eller PCMCIA?

Venlig hilsen

Jacob Gunst

Fra : Torben F@rum

Dato : 07-05-01 18:16

Jacob Gunst skrev i meddelelsen <9d6ao1$920$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>Har du/I erfaringer med ovenstående modeller/producenter?
>Hvad er hurtigst og bedst: USB eller PCMCIA?

Jeg vil vælge USB fordi:

Dårlige erfaringer med stikforbindelsen på PCMCIA kort
Mere alsidig, kan tilsluttes almindelig PC.

Tirben Farum

Dato : 07-05-01 19:37

> [...]
> Har du/I erfaringer med ovenstående modeller/producenter?
> Hvad er hurtigst og bedst: USB eller PCMCIA?

Hvad med Toshibas originale CD-ROM drev? Jeg har et på min 3220´er og det
virker rigtig godt. Det er iøvrigt PCMCIA, og der er ikke et dumt stik på
selve kortet.

Mvh Lasse