Hvordan deler man internetopkpbling med AD~
Fra : Poul Kaasing

Dato : 07-05-01 14:20

Hejsa

Jeg er ved at blive desperat, synes snart jeg har forsøgt alt.
Min konfig er som følger:

ADSL 128 Netexpres hos teledk
Win2k på computeren med ADSL kortet
win 98 på den anden computer
de er i netærk og fungerer fint sammen, undtaget det "lille" problem at de
ikke kan dele internetforbindelse.

Please hjælp og be be *S*

I må meget gerne maile mig med også for evt spørgsmål, uddybninger og svar

poul@itide.dk

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 07-05-01 17:30

Hej!

Prøv at se www.net-faq.dk

Ellers må du være lidt mere mere præcis med hvad det er der ikke virker og
hvad du har forsøgt. Det er ikke såddan lige til at give en uddybende
forklaring på alt..

-Thomas

--
Venlig Hilsen
Thomas Kaufmann Jensen

mailto:kauf@email.dk
http://www.kauf.dk/

Fra : Peter Thornton

Dato : 08-05-01 21:32

Win2k(den med ADSL kortet)
Vælg Properties for din dial-up og under Sharing sætter du hak i fluebenet
"Enable internet..." evt. og "on-demand dialing"

Clienterne:
Sæt under TCP/IP gateway til IP add. på Win2k maskinen. Under DNS smider du
så TeleDK's DNS server ind, tror nok det er 194.239.134.83. Husk at skrive
client maskinens IP i "host"

Det virker fortræffeligt her.

MVH

Peter

Fra : Brian Møller

Dato : 09-05-01 18:56

hvorfor ikke bare sætte win2k maskinen til også at væe dns-sever?

Brian