Gode råd søges
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 06-08-04 21:37

Er der nogle her inde som har ideer til hvad man kan smører på hegnspæle
hvis hesten spiser dem.
Der er tale om en 3 års. Og dyrlægen siger at grunden til at den gør det er
fordi at den har fået smag for det?

Camilla Fruergaard
Tlf.: 20240025

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 06-08-04 22:15

Camilla Fruergaard wrote:

> [...]
> hvis hesten spiser dem.
> Der er tale om en 3 års. Og dyrlægen siger at grunden til at den gør det er

cement? Det gider den næppe spise

JonB

Fra : Tanja Bromley

Dato : 07-08-04 09:29

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis hesten spiser dem.
> Der er tale om en 3 års. Og dyrlægen siger at grunden til at den gør det

Hjortetaksolie/spray virker fint, men STINKER
Skal fornyes ca. 2 x ugentligt i starten, men hesten mister meget hurtigt
interessen, og så er det problem løst.

Husk at sørge for, at hesten altid har noget at gumle på, så dét ikke er
årsagen til pæle-gnaveriet.

/Tanja

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 07-08-04 11:55

Hvor kan man købe Hjortetaksolie henne?
De har fået nogle store træstammer, som de er meget glade for.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 07-08-04 19:56

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe Hjortetaksolie henne?
> De har fået nogle store træstammer, som de er meget glade for.

Jeg købte det hos dyrlægen (spray) - og gav vist 60-70,- kr. for en dåse,
som efterhånden har holdt i 3 år (den er halvfuld endnu).
Man kan også købe det som koncentrat i f.eks. Matas, men spraydåsen er nu
dejlig nem at anvende, så den kan jeg i hvert fald anbefale.

/Tanja

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 07-08-04 20:27

Mange tak. det vil jeg straks løbe ud at købe mandag.

Fra : Doris

Dato : 07-08-04 22:04

Du kan også købe staldintakt til at smøre på, kan købes hos
rideforretninger eller korn-foderstoffer.
M.V.H. Doris.