Kanon hø og wrap!
Fra : Lene

Dato : 30-07-04 19:33

Jeg har fået lavet hø og wrapballer i en helt perfekt størrelse.
Det drejer sig om rundballer, der kun er godt 60 cm i diameter, og vejer
50-60kg (når høet er godt tørt). Denne størrelse er til at håndtere uden
maskineri, en alm. bygget kvinde kan snildt løfte dem, trille dem, og også
flytte dem langt med en sækkevogn.
Størrelsen er god til folk med få dyr, som har problemer med fx. at spise en
stor balle wrap. Eller folk med mange, som giver hø ad libitum, da man så
slipper for at dele hø ud hver dag.

Jeg gav for presningen 20kr pr balle for alm. net. 30kr pr balle med wrap.
For slåning gav jeg 650kr pr. time.

Det drejer sig om en gammel landmand, som gerne vil ha lidt og rive i på
sine gamle dage. Han bor vest for Ørnhøj. Og kører gerne lidt for det.

Jeg har hans tlfnr, som i kan få ved at sende en privat mail.

For the record: Jeg har ikke noget at vinde, ved at gøre opmærksom på ham.
Synes bare størrelsen og prisen var sådan i orden.

Mvh. Lene