Sikkert for sent!
Fra : Liz B.

Dato : 11-07-04 12:01

Hej allesammen,

Har lige opdaget at DR1 sender Tema om heste i dag, (søndag), kl14.30 indtil
16.00. K F Hempfling og Ute Lehmann er med også, samt en jeg ikke kender, i
den anden af ialt tre programmer der sendes samlet nu. Så er regnvejret
godt nok alligevel.
God ferie og regnvejrshilsener til alle,

Liz

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 11-07-04 12:08

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt nok alligevel.
> God ferie og regnvejrshilsener til alle,

Ikke for sent for alle. Jeg vil straks trykke på den røde knap!

mvh. tina

Fra : Liz B.

Dato : 11-07-04 19:28

Hej Malene,

Jeg kom til at slet dit indslag , ikke med vilje. Jeg kan ikke tage
DR2 uden parabol mv., ser næsten aldrig fjernsyn og ingen herinde har
fortalte noget om den heste udsendelse. Ellers vil jeg have set den før i
dag. Jeg vidste slet ikke at den havde været viste før. Sorry.

Desværre var min video i udu, så alle referencer til filme mv har jeg
ikke. (Jeg opdaget det efter udsendelsen, så jeg var bare sure!). Er der
nogen der kan huske titlen på KFHs film, den på engelsk?

KFH og UL er bare inspirerende og jeg vil ønske at jeg kunne ride uden
sadel og tøjle som de gøre. Ligeledes var det ret inspirerende at se det
sidste indslag - om hvordan hesten kan hjælpe psykiske syg unge mv. Begge
dele var noget jeg kunne brug, både personlig og i mit arbejde. Er der nogen
der kan huske titlen på KFHs film, den på engelsk?

Hilsen Liz

Fra : Malene P

Dato : 12-07-04 10:56

> [...]
> fortalte noget om den heste udsendelse. Ellers vil jeg have set den før i
> dag. Jeg vidste slet ikke at den havde været viste før. Sorry.

Ingen grund til at undskylde -jeg tænkte ikke på, at ikke ale jo er
"begavet" med adgang til DR2. Så jeg efterlyste blot nye udsendelser om
heste -gerne isbasser.

> Desværre var min video i udu, så alle referencer til filme mv har jeg
> ikke. (Jeg opdaget det efter udsendelsen, så jeg var bare sure!). Er der
> nogen der kan huske titlen på KFHs film, den på engelsk?

Det må vel være "Dancing With Horses"

mvh
Malene P

Fra : Liz B.

Dato : 13-07-04 06:49

Hej Malene,

> Ingen grund til at undskylde -jeg tænkte ikke på, at ikke ale jo er
"begavet" med adgang til DR2. >

Nej, desværre, for der er mange gode programmer på DR2. Vi bor alt for
laaaangt ude på landet for at kunne modtage, ihvertfald endnu. Det kommer
nok.

> Det må vel være "Dancing With Horses"

Nej, det tror jeg ikke at det var, den title kender jeg godt og har også
læste bogen - lidt tung at kom igennem og ikke så ligetil at praktisere. Så
heller Gitte Naldahl , Michael Peace eller Parelli. Der er sikkert mange
andre også.

En ting er at læs, noget andet er, at praktisere det man læser. Og så
tror jeg at det hele var meget nemmer, hvis man var to om det. Hvad med ens
egen personlig træner? 24/7 fx.? Så kunne man når langt.
Tak for linksene også.

Mvh
Liz

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-04 23:13

Den "engelske" film med KFH hedder "Body Language", hvis i stadig har brug
for oplysningen

Fra : Liz B.

Dato : 17-09-04 06:33

Tusinde tak for det, og nej det er ikke for sent. Tak.

Hilsen, Liz

Fra : Malene P

Dato : 12-07-04 10:57

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Malene,

Hej -og her:
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db.nsf/docs/3b92879c931f79ebc1256c8d00451714

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 12-07-04 10:59

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Malene,

Hej igen -og her: http://www.horseandriderbooks.com/dancingvid.html

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 11-07-04 13:10

> [...]
> godt nok alligevel.
> God ferie og regnvejrshilsener til alle,

Øh, DR2 har altså sendt det 2 gange og DR1 sender det nu for 2. gang som
genudsendelse. Så mon ikke de fleste har haft rige muligheder for at se det
efterhånden? Men ellers 1000 tak for oplysningen -den gamle temaaften er da
værd at se igen ). Ute er jo charmerende og dygtig -men som isbassefreak,
kunne jeg jo da godt tænke mig lidt andet og mere end de der københavnske
overklasseløg, der rider rundt om en sø for 4. gang....

mvh
Malene P