ål
Fra : Iceage

Dato : 04-08-04 22:07

Hej jeg har været så heldig eller uheldig som man nu tager det og fanget en
baby ål sammen med min nevø og nu kommer det spænde den har jeg så haft
gående i et akvarie for sig selv men da jeg skal bruge akvariet til at have
yngel i så vil jeg spørge jer hvad skal jeg lige stille op med den for min
nevø vil ikke af med den kan den gå sammen med andre fisk.
Mvh Kurt

Fra : Carsten Gall

Dato : 04-08-04 23:27

"Iceage" <Thunder2000@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> yngel i så vil jeg spørge jer hvad skal jeg lige stille op med den for min
> nevø vil ikke af med den kan den gå sammen med andre fisk.

Så sæt den ud i naturen uigen, hvor den hører hjemme!
Ål æder alt den kan komme til at gabe over.

Carsten

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-08-04 13:42

Iceage wrote:

> [...]
> have yngel i så vil jeg spørge jer hvad skal jeg lige stille op med den
> for min nevø vil ikke af med den kan den gå sammen med andre fisk.

Det er nok en dårlig idé, år er trods alt rovdyr. Jeg har engang haft en ål
gående i et havebassin, den bed føletrådene af min malle. Men de er helt
sikkert sjove at kigge på.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]