Med eller uden fisk
Fra : Carsten Gravesen

Dato : 31-07-04 15:59

Hej

Jeg påtænker at sætte mit 530 l Akvastabil akvarium til salg.
jeg er lidt i tvivl om det er klogest at tømme det for indhold ( fisk
,rødder, sten, vand, ect.) eller jeg bare skal lade det køre videre,
indtil en evt. køber viser sig. Fiskene skal sælges da jeg vil stoppe
helt ( så er det så hvor længe man kan tro på det, jeg har haft
akvarium i ca. 10-15 år )

MVH

Carsten

Fra : Jesper Buch

Dato : 01-08-04 12:07

> Hej
>
> jeg er lidt i tvivl om det er klogest at tømme det for indhold ( fisk
> ,rødder, sten, vand, ect.) eller jeg bare skal lade det køre videre,
> indtil en evt. køber viser sig.

Hvis du har besluttet dig for at stoppe helt så sælg fiskene og tøm
akvariet.

Tror ikke der er mange der vil købe et 530 liters med fisk, nybegyunder
køber vel ikk 530 liters akvarier.

Hvis jeg var iteresseret var det kun akvariet måske med udstyr men uden
fisk.