spørgsmål om rejer
Fra : Iceage

Dato : 25-07-04 21:05

Sider og kikker i en bog om fisk og krebs/rejer.
Der i finder jeg så en reje art som i størgelsen ser ud til at passe mig
fint arten heder Caridina Japonica. Der står så skrevet at de minimus skal
have 34 grader varm vand kan det passe....?
Der står også skrevet at de undskyld udtrykket skider helt enormt og at man
skal rense akvarium hver dag..?
Men hensyn til plads så er mit akvarium stort nok det er en meter lang.
Mvh
Kurt

Hej igen. hvor mange rejer har du siden de skider så meget.
Mvh Kurt

Fra : ">

Dato : 25-07-04 21:58

> [...]
man
> skal rense akvarium hver dag..?
> Men hensyn til plads så er mit akvarium stort nok det er en meter lang.

Det har du spurgt om for mindre end 10 timer, og fået svar.

> Hej igen. hvor mange rejer har du siden de skider så meget.
> Mvh Kurt

Ca. 10 (købte 10, men har aldrig set 10 på samme tid )

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Michael

Dato : 26-07-04 14:36

Jeg har 18 i 60L og de skider sgu knapt et knappenålshoved, har du tjekket
at din pumpe ikke står stille ?

Jeg ser hellerikke mine 18 på en gang, så gemmer nogle sig, så spiser nogle,
nogle sover, nogle laver noget andet og dem der er fremme kan jeg så se.

Michael

Fra : ">

Dato : 26-07-04 16:41

> [...]
nogle,
> nogle sover, nogle laver noget andet og dem der er fremme kan jeg så se.

Måske får dine ikke nok at spise - eller mine får mere at spise end dine

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber