Hvaff'n fisk?
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-04 20:07

Hej,

Jeg har en smerling af en slags - den har i hvert fald både den
trekantede form, skægget osv.
Den har nærmest gule og sorte tiger- eller zebrastriber. Er der nogen,
der har et godt bud på, hvad det kan være for en?

Iøvrigt så er den ca. ½ time om at vågne efter lyset tændes. Nogle gange
ligger den stille på et blad - nogle gange oven i købet på siden. Det
har jeg godt nok aldrig set før, ved andre fisk. :)

/Henrik

Fra : ">

Dato : 25-07-04 20:55

> [...]
> ligger den stille på et blad - nogle gange oven i købet på siden. Det
> har jeg godt nok aldrig set før, ved andre fisk. :)

Prøv at se lidt på denne side - http://www.loaches.com/
Måske finder du den selv der

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 25-07-04 21:20

[...]
> Prøv at se lidt på denne side - http://www.loaches.com/
> Måske finder du den selv der
[...]

Jeg tror jeg har fanget den - mange tak, så har jeg også lidt
hyggelæsning... :)

http://www.loaches.com/species_pages/botia_almorhae.html

/Henrik