Akut hjælp !! Malle er syg
Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 25-07-04 11:39

Hejsa, Jeg har en Panaque Nigrolineatus (malle)som flyder ovenpå... ????

Den ligger oppe i vandkanten men helt livløs og så til tider så spræller den
lidt rundt, så den er ikke død !!

Hvad kan den fejle og hvad skal jeg gøre ??

På forhånd tak

Tine

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 25-07-04 12:15

Den er desværre død nu.

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 25-07-04 12:33

Det er højst sandsynligt et svømmeblæreproblem og der er detsværre ingen
kendte midler som virker imod det. Så den udgang det fik var nok uundgåelig.

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : malfoy_96

Dato : 25-07-04 12:37