Akvarie kælderen
Fra : Iceage

Dato : 30-06-04 21:28

hejza er det bare mig der har problemer med at komme ind på deres side.
http://www.akvariekaelderen-aalborg.dk
mvh Iceage

Fra : Iceage

Dato : 30-06-04 21:30

"Iceage" <Thunder2000@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> hejza er det bare mig der har problemer med at komme ind på deres side.
> http://www.akvariekaelderen-aalborg.dk
> mvh Iceage

Hvis der er nogen der har deres nummer vil i så ikke sende det til mig

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-06-04 21:38

Iceage skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Du kunne jo prøve at søge efter det på De Gule Sider:

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=Akvariek%E6lderen&compZip=&compCity=Aalborg&compAddress=&compRegionID=&compPhone=&Image51.x=49&Image51.y=7

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-06-04 21:39

Virker OK her - men der efter min mening noget "sjusket" med flere
stavefejl på første side - ikke nogen god reklame for biksen.......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 30-06-04 22:43

Har kun hørt positivt om Akvariekælderen. At der er stavefejl betyder ikke
at fiskene er dårlige. 10% af alle danskere er mere eller mindre ordblinde.
At der er sparet på hjemmesiden og den efterfølgende korrektur, betyder
måske at du kan købe et par VF til en billig penge

/Jasper

Fra : Mikkel

Dato : 03-07-04 16:03

Enig med Jan, så skulle de få læst korrektur af en 3. part.

Der skulle jo trods alt være mange de kunne spørge (da 90% af alle danskere
kan stave

Mao. man kan naturligvis tillade stavefejl i private organisationer og på
newsnet - men det er utilgiveligt som erhvervsdrivende.

/Mikkel

Fra : Kell Petersen

Dato : 17-07-04 11:27

Jeg kan desværre ikke kommentere indlægget.
Da jeg kun kan se deres main med et enkelt foto af 2 personer med noget som
ligner en slange eller ål

Fra : Iceage

Dato : 17-07-04 12:03

Det samme her.....!

Fra : Iceage

Dato : 17-07-04 21:06

Bør nok sige at det er akvariekælderen aalborg hvor man ikke kan se andet
ind lige start siden.