HJÆLP - 13/7 stiks adapteren laver lysshow
Fra : Pernille

Dato : 28-07-04 22:33

HJÆLP.....
Vi har netop hentet vores let brugte Adria Adora, der jo som de fleste CV'er
har 13 polet stik.
Det har vores bil bare ikke. Den har det gammeldags 7-polede med ekstra 12V
til CV'en. (Som vores gamle Adria).
Sælger (privat) havde heldigvis en adapter vi fik med.

DEN VIRKER BARE IKKE.

Der er svagt lys i alle lamper hele tiden og ALLE lamper blinker når
blinkeren slås til ligesom blinklamperne lyser når der trædes på bremsen.

Vi har aldrig haft problemer med det 7polede stik eller den faste strøm, så
det er ikke her fejlen ligger.
Fås der flere adaptere, eller hvad er der galt?.

Please Help. Jeg er ikke specielt elkyndig (for nu at sige det mildt)

Pernille & Co.

Fra : Jørgen L.

Dato : 28-07-04 23:51

> [...]

> det er ikke her fejlen ligger.
> Fås der flere adaptere, eller hvad er der galt?.

Det er nok jeres stel der mangler eller er dårlig.

Hvor bor i ?

Hilsen Jørgen

Fra : Pernille

Dato : 29-07-04 05:07

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor bor i ?

Vi bor i Nordsjælland ved Helsingør.

Pernille

Fra : {Odense} Morten

Dato : 29-07-04 16:38

Hejsa Pernille Det er 100% en dårlig stel, havde samme problem med min helt
Nye Trailer.... det var en dårlig stel på bilen... smør alle stik i
baglygterne, samt nummerpladelygten, og naturligvis det 7 pol stik der
sidder på bilen, enten med vaseline eller silikonefedt...... det
virker....., og gør det ikke det, smør også adapteren og stikket på CV'en.

Mvh......

Morten Fra FYN
Rød Escort STC + Tabbert Regent 490TN

Fra : Pernille

Dato : 30-07-04 04:17

"Pernille" <pfFJERNDETTE@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> HJÆLP.....
> Der er svagt lys i alle lamper hele tiden og ALLE lamper blinker når
> blinkeren slås til ligesom blinklamperne lyser når der trædes på bremsen.

Tak for jeres oplysninger om stellet, det er det måske, men sikkert ikke på
bilen, da samme fejl opstår når ved brug af naboernes biler. Og vi har to
adaptere, der begge laver samme fejl.

Så er det måske stel på CV'en, men det aner vi ikke hvordan jeg skal checke
og evt. udbedre.

Pernille & Co.

Fra : Pernille

Dato : 30-07-04 14:11

"Pernille" skrev i en meddelelse

> Tak for jeres oplysninger om stellet................

Vi tog chancen og åbnede boksen under CV'en.
Og her var der én af de mange stelledninger, der sad løst.

OG NU FUNKTIONERER DET.

Tak for hjælpen.

Pernille & Co.