Nogen der har haft held til bugzilla på RH~
Fra : Casper Angelo

Dato : 05-08-04 14:58

Jeg sidder og er ved at flå håret af mig selv efterhånden.

Jeg forsøger at installere Bugzilla (BZ) på en redhat maskine, og jeg
arbejder normalt i Debian så jeg er ikke helt vant til RH...

Jeg har haft BZ oppe at køre kortvarigt, men kunne ikke tilføje brugere,
og så er der jo ikke noget sjovt ved det. Den kom med en regexp fejl et
eler andet sted. Så forsøgte jeg at tage den nyeste version - en release
candidate, men den kom også med en masse regexp fejl.

Den brokkede sig envidere over at databasen ikke er som den skal være,
sikkert fordi de har ændret noget i den nye version.

Derfor prøver jeg at slette den gamle udgave helt, og dens tilhørende
MySQL base. Men når jeg prøver det, så hiver den fluks en skjult backup
op af lommen! Og så har jeg jo de samme fejl igen.

Mine spørgsmål er derfor:

1) Opfører regexp sig anderledes under RH end under andre dists? Eller
hvad er grunden ellers til de mange regexp fejl?

2) Hvordan kan jeg slette MySQL basen HELT, så den ikke bare hiver en
backup ud af baglommen?

3) Er der nogen der med succes har installeret BZ på en RH maskine?

Mvh

   Casper Angelo
   oeltorvet.dk