make-kpkg error..
Fra : Esben Laursen

Dato : 01-08-04 19:42

Jeg er ved at kompillere en ny kerne 2.6.7 til min Debian Woody boks, men
jeg bliver ved med at få den samme fejl. Jeg syntes ikke helt at kunne finde
ud af hvad der er der galt. Kan i guide mig lidt i den rigitge retning.

Jeg har både prøvet med kernen fra kernel.org og fra debians testing. Dog er
der samme fejl.

Jeg bruger:

#make-kpkg --append-to-version .01082004 kernel_image

fejlmeddelse:

depmod: *** Unresolved symbols in
/usr/src/kernel-source-2.6.7/debian/tmp-image/lib/modules/2.6.7/kernel/net/i
pv4/netfilter/iptable_nat.ko
depmod: ipt_unregister_table
depmod: need_ip_conntrack
depmod: ipt_do_table
depmod: ipt_unregister_target
depmod: ipt_register_table
depmod: ipt_register_target
make[2]: *** [_modinst_post] Error 1
make[2]: Leaving directory `/usr/src/kernel-source-2.6.7'
make[1]: *** [real_stamp_image] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/src/kernel-source-2.6.7'

Håber I kan hjælpe..

Hygge

Esben

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 02-08-04 00:57

Due some reason "Esben Laursen" <hyber@nospam.hyber.dk> happened to write:

> [...]
> ud af hvad der er der galt. Kan i guide mig lidt i den rigitge retning.

Har du module-init-tools installeret? Den skal bruges til 2.6-kerner.

Den er ikke i woody, men prøv at se på backports.org.

/Rasmus

If you don't receive an answer, then it either indicates that the bug is
too obvious or too difficult.
-- Manfred Spraul

Fra : Esben Laursen

Dato : 02-08-04 14:44

Rasmus Bøg Hansen wrote:
> [...]
>
> Har du module-init-tools installeret? Den skal bruges til 2.6-kerner.
>
> Den er ikke i woody, men prøv at se på backports.org.

Helt perfekt. Nu virker det, det tror jeg sku ikke jeg havde fundet ud af
selv =)

Takker for hjælpen..

Esben.