Installere SWAT på Fedora
Fra : Daniel Overby

Dato : 14-07-04 17:53

Jeg har lige installeret Fedora på en lille server/testmaskine.

Nu vil jeg gerne installere SWAT, så jeg har downloadet en .rpm. Når jeg
klikker på rpm-pakken, siger den, at der ikke er noget programmer associeret
med den filtype.

I redhat kunne jeg installere på den måde.

Hvad er problemet?

- Daniel

Fra : Lasse Jensen

Dato : 14-07-04 21:04

Daniel Overby wrote:

> [...]
> klikker på rpm-pakken, siger den, at der ikke er noget programmer
> associeret med den filtype.
>
> I redhat kunne jeg installere på den måde.

Det ved jeg ikke, men hvis det fungerer som i gamle dage (Redhat 7.0) kan
du rpm -ivh pakke.rpm istedet.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-07-04 21:09

"Daniel Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> wrote:

>Jeg har lige installeret Fedora på en lille server/testmaskine.

Udmærket ide

>Nu vil jeg gerne installere SWAT, så jeg har downloadet en .rpm. Når jeg
>klikker på rpm-pakken, siger den, at der ikke er noget programmer associeret
>med den filtype.

Swat ligger allerede i fedora - brug derfor 'up2date swat'.

<mlr>