IE under WINE
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 13-07-04 20:17

Hvordan får jeg IE til at køre under Wine? Jeg skal bruge IE til PC-bank...
Skær det gerne ud i pap!

/Peter Jacobsen

Fra : Martin Thøgersen

Dato : 13-07-04 20:18

Peter Jacobsen wrote:
> Hvordan får jeg IE til at køre under Wine? Jeg skal bruge IE til PC-bank...
> Skær det gerne ud i pap!

Gerne: Du kan sikkert forberede dig på et helvede :(

--
Martin Thøgersen

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 13-07-04 21:27

Peter Jacobsen wrote:
> Hvordan får jeg IE til at køre under Wine? Jeg skal bruge IE til PC-bank...
> Skær det gerne ud i pap!
>
> /Peter Jacobsen

Umiddelbart kan jeg se to forskellige muligheder:

1) Installer CrossOver Office, hvilket er et Wine-program til Linux, der
koster penge og kan hentes hos http://www.codeweavers.com/ - Jeg
benytter selv denne løsning i øjeblikket.

2) Gå til http://frankscorner.org/ og følg én af deres
installationsguider under Wine...

Fra : Chris Hansen

Dato : 13-07-04 21:47

Peter Jacobsen wrote:

> Hvordan får jeg IE til at køre under Wine? Jeg skal bruge IE til
> PC-bank... Skær det gerne ud i pap!

Måske virker dette. Det gjorde det i hvert fald for mig:
http://bylands.dur.ac.uk/~mh/wine-ie/

Chris

--
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 14-08-04 07:03

Chris Hansen wrote:

> Måske virker dette. Det gjorde det i hvert fald for mig:
> http://bylands.dur.ac.uk/~mh/wine-ie/
>
> Chris

Når det så kører, hvordan kaldes det så ?.

wine ????

Hvad skal der stå istedet for ????

Erik.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 14-08-04 07:16

Erik Jakobsen wrote:

> Når det så kører, hvordan kaldes det så ?.
>
> wine ????
>
> Hvad skal der stå istedet for ????
>
> Erik.

Jeg har fattet det

Erik.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-08-04 07:42

In article <411dae2c$0$255$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Erik Jakobsen wrote:

> Jeg har fattet det
>
> Erik.

Husk også at klage til din bank. Rigtige banker kører med
høj sikkerhed og er platformsuafhængige, eksempelvis både
Jyske og Danske Bank (Danske bank skal man dog betale 200 kr
for deres Macintosh løsning som er langt sikrere end deres
Windows løsning).

SIPPhone: 1-747.NOT.BYYI (668.2994) - Free Internet Phone

Fra : peter volsted peders~

Dato : 15-08-04 03:51

hi

> Povl H. Pedersen wrote:
>
> Husk også at klage til din bank. Rigtige banker kører med
> høj sikkerhed og er platformsuafhængige

Hænger 'høj sikkerhed' og IE sammen?

--
good luck

peter

Fra : Bjarne

Dato : 15-08-04 12:53

http://www.theregister.com/2004/06/28/cert_ditch_explorer/

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 14-07-04 14:45

Peter Jacobsen wrote:
> Hvordan får jeg IE til at køre under Wine? Jeg skal bruge IE til PC-bank...
> Skær det gerne ud i pap!
>
> /Peter Jacobsen

Hvilken Bank snakker vi om ?

Jørn

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 15-07-04 14:05

Jørn Hundebøll wrote:

> Hvilken Bank snakker vi om ?
>
> Jørn

Djurslands Bank. Jeg har fået det til at køre perfekt med Firefox.

Fra : Martin Hansen

Dato : 20-07-04 14:55

Peter Jacobsen wrote:

> Djurslands Bank. Jeg har fået det til at køre perfekt med Firefox.
Husk at fortælle det på linux.dk/bank så andre kan få glæde af det.