Mandrake install hænger
Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-07-04 10:36

Jeg booter fra Mandrake's bootCD, og det går meget godt til den leder efter
pakker, der bliver den stående i lang tid +10 minutter (har en 1Mbit ADSL).
Jeg har prøvet på både klid.dk bare for at sikre mig at det ikke er klid.dk
der hænger, også på sunsite.dk, selvfølgie med samme skuffende resultat.

Nogen der har et bud på hvad det kan skyldes?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-07-04 10:39

Ivar Madsen skrev:

> [...]
> ADSL). Jeg har prøvet på både klid.dk bare for at sikre mig at det ikke er
> klid.dk der hænger, også på sunsite.dk, selvfølgie med samme skuffende

Så kom den videre, efter omkring 15 minutter, utroligt at det skal tage så
lang tid.
Manskinen er en 450 MHz Pentium III
128MB RAM.

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 11-07-04 16:33

Den Sun, 11 Jul 2004 11:39:19 +0200. skrev Ivar Madsen:

> Så kom den videre, efter omkring 15 minutter, utroligt at det skal tage så
> lang tid.
> Manskinen er en 450 MHz Pentium III
> 128MB RAM.

Dette er forventeligt, den henter diverse hdlists over. Du kan se der er
trafik på linjen. Men de kunne godt have lavet en progress linje.
Den lange ventetid er bla beskrevet på http://klid.dk/sw

Hilsen
keld