Størrelse på menu-ikoner i KDE
Fra : Povl

Dato : 08-07-04 17:11

Jeg har fundet ud af, hvordan jeg kan ændre størrelsen på panelet (og dermed
ikonerne i panelet) i KDE, men hvordan ændrer jeg størrelsen på ikonerne i
program-menuen?

Venlig hilsen: Povl

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 08-07-04 18:00

Den Thu, 08 Jul 2004 18:10:30 +0200. skrev Povl:

> [...]
> ikonerne i panelet) i KDE, men hvordan ændrer jeg størrelsen på ikonerne i

mit bedste bud kør i en terminal under x
kcmshell icons

Fra : Povl

Dato : 08-07-04 18:24

Jesper Mouridsen wrote:

> mit bedste bud kør i en terminal under x
> kcmshell icons

OK. Den kommando har jeg ikke...

Povl

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 08-07-04 22:37

Den Thu, 08 Jul 2004 19:24:16 +0200. skrev Povl:

> OK. Den kommando har jeg ikke...
>
> Povl
Hvilket system/(linux distribution)/KDE version bruger du?

Fra : Povl

Dato : 09-07-04 10:08

Jesper Mouridsen wrote:

> Hvilket system/(linux distribution)/KDE version bruger du?

Jeg bruger SuSE 9.1.

Jeg har sat skærmopløsningen på 1280 x 1024, hvilket gør, at menuen får
"normal" størrelse. Men jeg vil helst køre 1024 x 768, da teksten ellers
bliver meget lille.

Man kan ændre ikon-størrelsen mange andre steder i KDE, så det undrer mig,
at man ikke kan gøre det i Start-menuen.

Povl