opensource/gnu
Fra : D.

Dato : 30-06-04 19:26

Hejsa,

Har forsøgt at google lidt efter det men uden held. Findes der nogle firmaer
(som er lidt større end naboens enkeltmands kælderfirma , der som
_primært formål_ har at hjælpe andre firmaer/organisationer at skifte deres
systemer til opensource-/GNU baserede løsninger? Med "hjælpe" menes alt
lige fra at lave indledende undersøger til implementering af færdige
løsninger.

Håber nogen kan svare på det lidt alternative spørgsmål...

På forhånd tak,

Dennis.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-06-04 19:39

On Wed, 30 Jun 2004 20:26:03 +0200, D. wrote:

> Håber nogen kan svare på det lidt alternative spørgsmål...

Du kan jo prøve i brancheforeningen for open source leverandører:
http://www.osl.dk

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Q:   How do you play religious roulette?
A:   You stand around in a circle and blaspheme and see who gets
   struck by lightning first.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-04 18:55

Michael Rasmussen wrote:

> --
> Hilsen/Regards
> Michael Rasmussen
>
> Get my public GnuPG keys:
> mir <at> datanom <dot> net
> http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
> mir <at> miras <dot> org
> http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
> Q:   How do you play religious roulette?
> A:   You stand around in a circle and blaspheme and see who gets
>    struck by lightning first.

Er 15 linier signatur ikke lidt i overkanten?

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Soren (News)

Dato : 30-06-04 19:39

"D." <viol8r@nospam.dk> writes:

> [...]
> løsninger.
>
> Håber nogen kan svare på det lidt alternative spørgsmål...

Det vil vel i princippet ethvert software-/konsulent hus ..
Jeg kan ikke se hvorfor nogen vil have noget imod at levere GPL software,
saa laenge de bliver betalt for deres arbejde ..

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : D.

Dato : 30-06-04 20:05

Soren (News wrote:
> Det vil vel i princippet ethvert software-/konsulent hus ..
> Jeg kan ikke se hvorfor nogen vil have noget imod at levere GPL software,
> saa laenge de bliver betalt for deres arbejde ..

Lad mig tydeliggøre spørgsmålet.

Hvad jeg ville undersøge var - om der fandtes nogle firmaer i Danmark, som
"lever og ånder" for at lave sådanne løsninger. Nogle som aktivt gør noget
for indførslen af OSS/GNU i det kommercielle/offentlige Danmark. Der er en
del firmaer i USA, men umiddelbart er jeg ikke støt på nogen i DK.

Og til dem der har svaret på email - nej, jeg repræsenterer ikke et større
firma, der skal have løst en opgave

/Dennis

Fra : Peter Mogensen

Dato : 30-06-04 20:12

D. wrote:
> [...]
> løsninger.
>
> Håber nogen kan svare på det lidt alternative spørgsmål...

Ehh.... IBM ?
.... de gør da meget ud af at hjælpe andre over på Linux for tiden. :)

Peter