MS Windows
briani 27239
Krybtering!
Fra : WR

Dato : 11-08-04 13:38

Hvordan kryptere jeg en mappe med kodeord..

Kører XP Prof-SP1

gerne med andet program...

Skal bare være simpelt, men svært at knække...

Og gerne kunne åbnes op selvom det har ligget nogle år, og man har skiftet
styresystem i mellemtiden...

Hilsaen Jan

Fra : Britt Malka

Dato : 11-08-04 13:43

Goddag WR

Den Wed, 11 Aug 2004 14:38:15 +0200 skrev "WR"
<wr.SLET@vip.cybercity.dk>:

>Hvordan kryptere jeg en mappe med kodeord..

Du kan bruge PGP eller et lille freewareprogram, som er lettere at gå
i gang med:

http://www.tips-og-tricks.com/tippet?post=147
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : BorreBoy

Dato : 11-08-04 14:38

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse
> Goddag WR

> Du kan bruge PGP eller et lille freewareprogram, som er lettere at gå
> i gang med:

Jeg er meget glad for PGP.

Fra : Jim

Dato : 11-08-04 19:55

Jeg er ikke helt sikker på om du kan bruge det efter skift af styresystem,
men FolderLock & LockFolder er udemærket, det nægter enhver adgang til
filerne/mapperne uden at du har givet grønt lys med koden. (jeg ved ik om
det er et og samme program, jeg har bare set dem i begge versioner, som
setup fil.)