MS Windows
briani 27239
Ultra@VNC
Fra : PØLLE

Dato : 10-08-04 14:39

Jeg har installeret Ultra@VNC på 2 PC'er.

Det har undret mig, skiltet "Add New Client" fortsat bliver stående, når
Viewer's Host Name i form af IP er tastet ind og der er trykket OK og
connection er etableret via Internettet.

IP bliver ej heller vist på "List All Client"

Kan det virkelig være rigtigt eller kunne det tænkes, at jeg gør noget
forkort ('helt utænkeligt').

PØLLE

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-08-04 14:52

"PØLLE" skriver:

> Det har undret mig, skiltet "Add New Client" fortsat bliver stående, når
> Viewer's Host Name i form af IP er tastet ind og der er trykket OK og
> connection er etableret via Internettet.

Hvorfor, man må vel godt kunne indtaste en ny klient, selvom der
allerede er en connected.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : PØLLE

Dato : 10-08-04 15:31

| Hvorfor, man må vel godt kunne indtaste en ny klient, selvom der
| allerede er en connected.

Tak for svaret, men du ikke forstået mit oplæg.
Jeg er af den meming, at skiltet burde slette sig selv, når connection er
udført, ligeså burde clienten blive oprettet på clientlisten, men begge dele
er ikke tilfældet.
Programet kører skam godt nok alligevel.

PØLLE