MS Windows
briani 27239
Jeg er allerede træt af XP SP2...
Fra : Nicolai

Dato : 10-08-04 12:34

Irriterer mig max at den skal bestemme at der skal være en tray ikon med advarsel fordi jeg IKKE vil køre med automatic
updates...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-08-04 12:43

Nicolai skrev:

> Irriterer mig max at den skal bestemme at der skal være en
> tray ikon med advarsel fordi jeg IKKE vil køre med automatic
> updates...

Du tænker på ikonet fra Security Center, ikke?
Hvis du alligevel ikke bruger det, så kvæl det ved at deaktivere
tjenesten Security Center (Start > Kør: services.msc). Så ser du
ikke ikonet i systray og hvis du starter Security Center inde fra
kontrolpanelet, vil det se sådan her ud:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2/security_center_off.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-08-04 13:36

Thomas G. Madsen skrev:

> Du tænker på ikonet fra Security Center, ikke?
> Hvis du alligevel ikke bruger det, så kvæl det ved at deaktivere
> tjenesten Security Center

Hvis du ikke vil helt af med Security Center, så kan du også vælge
hvad det skal advare imod. Åben Security Center og klik på punktet
'Change the way Security Center alerts me' ovre i venstre side
under Ressources.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2/sc_change_the_way.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-04 14:15

> [...]
> hvad det skal advare imod. Åben Security Center og klik på punktet
> 'Change the way Security Center alerts me' ovre i venstre side

2x fede råd - og tænk det er en service - viste jeg sgu ikke.

TAK!.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-08-04 15:04

Nicolai skrev:

> 2x fede råd

Så får du et mere. :)
Hvis du slår Balloon Tips fra(*), vil du ikke se advarselsskiltene
fra Security Center nede i højre hjørne. Spørgsmålet er så om det
ikke bare ville være smartere at stille Security Center, som man
ønsker det, som beskrevet i <news:cfamgf.2is.1@tgm.dyndns.dk>,
eller slå tjenesten Security Center helt fra, hvis man alligevel
ikke bruger det, men det kunne jo være, at man bare gerne vil
have ikonet liggende i systray, så man hurtigt kan komme ind til
Security Center.

(*)
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=Xns931FCE7D1BE4.thomas@madsen.tdcadsl.dk

--
Hilsen
Madsen

Fra : Janner

Dato : 10-08-04 15:56

Nogen der lige har et link til hente sp2 bliver sgu sulten efter prøve den

Hygge

Jan

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-04 19:18

> [...]
> ikke bruger det, men det kunne jo være, at man bare gerne vil
> have ikonet liggende i systray, så man hurtigt kan komme ind til
Det var ikonet jeg ikke gad se på - baloon tips er slået fra for år tilbage ;)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-08-04 16:01

Janner skrev:

> Nogen der lige har et link til hente sp2 bliver sgu sulten
> efter prøve den

Den er indtil videre kun kommet til den tyske og engelske WinXP.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Janner

Dato : 10-08-04 16:36

> Den er indtil videre kun kommet til den tyske og engelske WinXP.

Ja nemli ja ...... min er engelsk *S* så måske link ??

Hygge

Jan

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 10-08-04 17:09

Et link til sp2

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/winxpsp2.mspx

Mvh
Thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-08-04 16:42

Janner skrev:

> Ja nemli ja ...... min er engelsk *S* så måske link ??

Det har jeg allerede givet.

Fra : Claus jepsen

Dato : 10-08-04 19:34

Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ??

Fra : Hans

Dato : 10-08-04 19:51

Claus jepsen wrote:
> Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ??

Tjah... 11 dage 7 timer 5 minutter og 13 sekunder?

Ring til MS.

Hans

Fra : Poul Johannsen

Dato : 10-08-04 20:08

Hej

> Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ??

Jeg har hørt at den skulle være ude om 3 ugers tid.

Mvh Poul

Fra : Snuden

Dato : 10-08-04 23:03

On Tue, 10 Aug 2004 20:34:19 +0200, "Claus jepsen"
<claus.mail@tiscali.dk> wrote:

>Nogen der ved hvornår den kommer på dansk ??

Microsoft porterer den løbende til ikke-engelsk over de næste par
måneder. Så i værste fald om et par måneder.
--
Snuden