MS Windows
briani 27239
Officiel Engelsk SP2 :-)
Fra : Gnistn

Dato : 09-08-04 20:28

Fra : Gnistn

Dato : 09-08-04 20:35

OK, ser så nu at Madsen allerede har postet linket i den tidligere SP2 tråd

--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-08-04 20:57

Gnistn skrev:

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

Hvis der er meget pres på MS-serveren, kan den også hentes her:
http://autohent.inet.tele.dk/filer/download.microsoft.com/download/1/6/5/165b076b-aaa9-443d-84f0-73cf11fdcdf8/WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe
(Muligvis kun tilgængelig for TDC-kunder, men jeg ved det ikke).

PS. 100 % identisk med: <news:cf6j0k.2k8.1@tgm.dyndns.dk>. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-08-04 22:52

Hej Thomas G. Madsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> http://autohent.inet.tele.dk/filer/download.microsoft.com/download/1/6/5/165b076b-aaa9-443d-84f0-73cf11fdcdf8/WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe
> (Muligvis kun tilgængelig for TDC-kunder, men jeg ved det ikke).

Dit gæt er korrekt. Den siger i hvert fald adgang forbudt med
en Tiscaliopkobling.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-08-04 23:04

Rudi Stegen skrev:

> Dit gæt er korrekt.

Da jeg havde sendt indlægget, sad jeg og tænkte på, at det nok
var dumt skrevet, for hvordan skulle de egentlig kunne forhindre
adgang til sådan et link, men det kan de så åbenbart.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-08-04 23:29

> [...]

> var dumt skrevet, for hvordan skulle de egentlig kunne forhindre
> adgang til sådan et link, men det kan de så åbenbart.

De gør det formentlig ved at give deres egne IP'er serveradgang men
ikke andres.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Snuden

Dato : 09-08-04 23:36

On Tue, 10 Aug 2004 00:04:19 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Da jeg havde sendt indlægget, sad jeg og tænkte på, at det nok
>var dumt skrevet, for hvordan skulle de egentlig kunne forhindre
>adgang til sådan et link, men det kan de så åbenbart.

Det er blot et spørgsmål om at checke hvilken IP-adresse forespørgslen
kommer fra. Hvis den ikke ligger i en af TDC's IP-rækker så er døren
lukket og låst.
--
Snuden

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-08-04 23:47

Rudi Stegen skrev:

> De gør det formentlig ved at give deres egne IP'er serveradgang
> men ikke andres.

Nå på den måde.

--
Hilsen