MS Windows
briani 27239
Genvej til "Hjælp og support" ?
Fra : Olsen

Dato : 03-08-04 01:00

Mystisk nok har jeg ikke i XPpro (da) i Start menuen "hjælp og support".

Jeg må først ind i stifinder og derfra vælge hjælp.

Hvad hedder startfilen så jeg kan lave et link på skrivebordet?

\Olsen

Fra : emj

Dato : 03-08-04 01:20

On Tue, 3 Aug 2004 02:00:24 +0200, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

>Mystisk nok har jeg ikke i XPpro (da) i Start menuen "hjælp og support".
Så har du vel deaktiveret den tjeneste, der hedder helpsrv
Hilsen emj

Fra : Olsen

Dato : 03-08-04 02:45

emj wrote:
> Så har du vel deaktiveret den tjeneste, der hedder helpsrv

Næ.

Fra : Fynbo

Dato : 03-08-04 04:32

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg må først ind i stifinder og derfra vælge hjælp.
>
> Hvad hedder startfilen så jeg kan lave et link på skrivebordet?

Prøv Højreklik på processlinien->Egenskaber->Menuen
Start->Tilpas->Advanceret->Flueben i Hjælp og Support..

Fynbo

Fra : Olsen

Dato : 03-08-04 21:43

Fynbo wrote:
> Prøv Højreklik på processlinien->Egenskaber->Menuen
> Start->Tilpas->Advanceret->Flueben i Hjælp og Support..

Den står der ikke i min XPpro (da).

\Olsen

Fra : Pophaar

Dato : 03-08-04 22:42