MS Windows
briani 27239
Efterlysning : erfaringer med Windows XP 6~
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 01-08-04 11:45

Erfaringer, gode som dårlige, med Windows XP 64 bit edition. Jeg skal til
at opgradere og overvejer en AMD 64, men Microsoft har såvidt jeg har
forstået udsat udgivelsen af deres næste udgave (måske så Intel kan nå at
følge med ).
Man kan dog fra Microsoft downloade en udgave free af Windows XP 64
bit edition.
Erfaringer med denne version efterlyses.

Mvh.
Niels Svendsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-08-04 19:05

Microsoft tilbyder en opgraderingsgaranti hvor du køber den normale
32bit version nu og får 64bit versionen gratis når den er færdig.
Kontakt Microsoft for detaljer.

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 01-08-04 22:02

> Microsoft tilbyder en opgraderingsgaranti hvor du køber den normale
> 32bit version nu og får 64bit versionen gratis når den er færdig.
> Kontakt Microsoft for detaljer.

Man kan frit downloade en beta version af Windows XP 64 bit edition fra
Microsoft.
det var nu denne version jeg eftersøgte erfaringer med.

Mvh. Niels Svendsen