MS Windows
briani 27239
THGuard.exe - Ingen diskette
Fra : Morten

Dato : 31-07-04 06:51

Under opstart af min PC kommer der pludselig følgende meddelelse på skærmen:

THGuard.exe - Ingen diskette
Der er ingen diskette i drevet; Indsæt en diskette i drev
\Device\harddisk1\DR12.
Annuller - Forsøg igen - Fortsæt
Når jeg har trykket Annuller et par gange forsvinder teksten og jeg kan gå
videre som normalt. Nogen der ved hvad det er?
mvh
Morten

Fra : Morten

Dato : 31-07-04 07:23

"Morten" <mortensensfjern@minusmail.sletdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg har trykket Annuller et par gange forsvinder teksten og jeg kan gå
> videre som normalt. Nogen der ved hvad det er?

Løsningen - jeg har installeret en testversion af Trojan Hunter - derfor
mvh
Morten