MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows SP1
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 28-07-04 07:25

Jeg har prøvet at installere service pack1 på min pc. Men via microsoft
update kan det ikke lade sig gøre. Findes der et andet sted man kan hente
den

Hilsen
Jesper

Fra : Torben

Dato : 28-07-04 07:29

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
--
Mvh Torben

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 28-07-04 07:48

Det virkede. Tak for hjælpen

Jesper

Fra : Torben

Dato : 28-07-04 07:56

> Det virkede. Tak for hjælpen
>
> Jesper

Velbekomme.
--
Mvh Torben

Fra : Aksel

Dato : 28-07-04 19:51

> [...]
> Jeg har prøvet at installere service pack1 på min pc. Men via microsoft
> update kan det ikke lade sig gøre. Findes der et andet sted man kan hente

Det er nok fordi din windows ikke er helt legal.

Hilsen Aksel

Fra : Jesper Hjuler

Dato : 29-07-04 10:10

Tro hvad du vil Aksel, fjols

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-07-04 11:26

Jesper Hjuler skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Det gør han (og mange andre) sikkert også

Tanken var jo lidt nærliggende, da MS bar blacklistet de mest
almindelige produktkoder fra piratkopier i omløb, så den officielle SP1
ikke kan installeres.

Men der findes (har jeg ihvertfald set omtalt på usenet) små programmer,
der kan ændre produktkoden, så man alligevel kan installere den
officielle SP1 på en piratkopi.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-04 12:16

Jan Vestergaard wrote:
> Men der findes (har jeg ihvertfald set omtalt på usenet) små
> programmer, der kan ændre produktkoden, så man alligevel kan
> installere den officielle SP1 på en piratkopi.

Microsoft har også selv en aktikel der beskriver hvordan det gøres, så det
er der ikke noget skummelt i :) (den skumle del er om den nye kode man
indtaster er legal)

--
MVH.
N_B_DK