MS Windows
briani 27239
Stille ur hver gang jeg starter XP Pro op
Fra : Finn Christiansen

Dato : 21-07-04 21:36

Jeg har et problem med, at jeg, hver gang jeg starter min computer op, skal
stille computerens ur. Er der en venlig sjæl, der kender til problemet og
vil hjælpe mig.

Finn

Fra : joke

Dato : 21-07-04 21:37

"Finn Christiansen" <aldente@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> stille computerens ur. Er der en venlig sjæl, der kender til problemet og

Jeps der sidder et backup batteri på bundkortet det er det der sikkert skal
skiftes.

Hilsen

Johnny

Fra : John

Dato : 21-07-04 22:31

"joke" <freya1995haderspam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal

> Jeps der sidder et backup batteri på bundkortet det er det der sikkert

- og er dit batteri ok, så check evt om tidszonen er korrekt (dobbeltklik på
uret).

Mvh John

Fra : René Nielsen

Dato : 21-07-04 21:42

Prøv at udskifte batteriet på bundkortet.
MVH: René
(A+)

Fra : ///JJ

Dato : 21-07-04 23:08

Finn Christiansen wrote:
> Jeg har et problem med, at jeg, hver gang jeg starter min computer
> op, skal stille computerens ur. Er der en venlig sjæl, der kender til
> problemet og vil hjælpe mig.
>

> Finn

Du kan også bruge WinXP's indbyggede funktionalitet til at stille uret selv
via en internet time-server.
Dobbelt-klik på dit ur i status-linien, og vælg fanen "Internet time" -
aktiver funktionen, og du vil opleve at computeren selv synkroniserer dit ur
efter den tids-zone du har valgt under "Regional Options".

///JJ