Har nogen erfaringer, gode som dårlige, me~
Fra : Tia

Dato : 07-05-01 12:23

Fra : Thumb

Dato : 07-05-01 11:44

On Mon, 7 May 2001 12:23:29 +0100, "Tia" <No@email.dk> wrote:

gode ! og de shipper hurtigt. 2 dage, så har du det.

hilsen

John

Fra : JK

Dato : 07-05-01 12:55

Udemærket!
I mit tilfælde bestilte jeg torsdag og fik varene fredag.

mvh
Jens Ulrik
"Tia" <No@email.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Devast8or

Dato : 07-05-01 13:40

Gode. Jeg købte en mus havde den en eller to dage efter, ringede for at høre
hvad jeg skulle gøre hvis jeg ville levere den tilbage (kunne ikke lide den)
og jeg skulle bare sende den og så overførte de pengene et par dage senere.
Der vil jeg ikke have noget imod at handle igen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 07-05-01 14:20

De er hurtige til at sende varene ud, de har et stort udvalg og gode priser,
men ( ! ) hvis du vil bytte en vare eller noget går istykker under garantien
mangler de personale, telefonerne gik i stykker etc. ( get the point )

Vh

Brian k lauritzen

P.S Jeg har handlet for 27000kr hos dem

Devast8or <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en