MS Windows
briani 27239
Jeg har win xp. C drev siger ca 7 gb fyldt~
Fra : Torben

Dato : 18-07-04 21:40

Hej
Jeg har win xp.
C drevet siger ca. 7 Gb fyldt men der er kun 27 mb når jeg laver en dir i
kommando prompt også når jeg kigger i stifinder. I komm. Prompt siger den
således 27 mb brugt men ca 13 gb plads. Ud af et 20 Gb C partition.
Det giver ca 7 Gb brugt plads.
Så hvad er der gang i her?
-
Torben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-07-04 23:18

"Torben" <Spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommando prompt også når jeg kigger i stifinder. I komm. Prompt siger den
> således 27 mb brugt men ca 13 gb plads. Ud af et 20 Gb C partition.

Dir viser kun filer på roden - ikke i mapperne.
Dir /s
så skal du bare se - også at det tager noget tid

Kurt

Fra : Torben

Dato : 19-07-04 01:13

Hvor meget fylder Windows xp?
_
Torben

Fra : Torben

Dato : 19-07-04 01:28

For jeg spørger fordi at jeg næsten intet har på min puter andet end M$
windows xp.
Det er vist et hammer stort OS på flere tusinde Gb?
-

Fra : preben nielsen

Dato : 19-07-04 05:56

> For jeg spørger fordi at jeg næsten intet har på min puter andet
end M$
> windows xp.
> Det er vist et hammer stort OS på flere tusinde Gb?

Du roder vist rundt i størrelserne :) I første mail taler du - 3
gange - om 27 mb (meget lidt). Nu taler du om "flere tusinde Gb"
(så stor disk har du næppe uanset om "b" står for bit eller byte)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Torben

Dato : 19-07-04 18:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange - om 27 mb (meget lidt). Nu taler du om "flere tusinde Gb"
> (så stor disk har du næppe uanset om "b" står for bit eller byte)

Nej for pokker de tusinde var ment som en ironi, troede at man kunne se
det.
-
Torben