MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Billedformat bmp og jpg
Fra : Martin Sand.

Dato : 17-07-04 18:53

Hejsa

Når jeg højreklikker på billeder på nettet, så bliver de alle sammen gemt
default som "ikke-navngivet.bmp". Førhen kom de altid frem med orig.navn og
som jpg eller gif, alt efter hvilket format de var. Jeg har vist rodet med
nogle indstillinger... kan nogen hjælpe, så de kommer tilbage til det
oprindelige?

Win XP Home DK.

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 17-07-04 19:18

"Martin Sand." skrev
> [...]
> som jpg eller gif, alt efter hvilket format de var. Jeg har vist rodet med
> nogle indstillinger... kan nogen hjælpe, så de kommer tilbage til det

Det kan ske når der er for mange filer i Internet Explorers Cache af filer.

Prøv at slette 'Midlertidige Internet Filer'
som du gør i:
Internet Explorer,
Tools,
Internet Options,
Delete Files,
OK.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Martin Sand.

Dato : 18-07-04 18:06

Thorkild Dalsgaard wrote:
> Det kan ske når der er for mange filer i Internet Explorers Cache af
> filer.

Tak for hjælpen. Det hjalp!

Fra : ///JJ

Dato : 19-07-04 09:57

Martin Sand. wrote:

> Tak for hjælpen. Det hjalp!

En anden gang, prøv at søge lidt tilbage i gruppen - det bliver besvaret ca.
én gang om ugen!

///JJ

Fra : Martin Sand.

Dato : 19-07-04 11:59

///JJ wrote:
> En anden gang, prøv at søge lidt tilbage i gruppen - det bliver
> besvaret ca. én gang om ugen!

Jeg har kigget tilbage til d. 28/6 (startdatoen hvor jeg abonnerede på denne
gruppe), og jeg kan ikke finde et eneste indlæg vedr. dette.

/Martin

Fra : ///JJ

Dato : 19-07-04 13:40

Martin Sand. wrote:

> Jeg har kigget tilbage til d. 28/6 (startdatoen hvor jeg abonnerede
> på denne gruppe), og jeg kan ikke finde et eneste indlæg vedr. dette.
>
> /Martin

Okay så :)
Det kan Google til gengæld... bare til info

///JJ

Fra : emj

Dato : 19-07-04 15:03

On Mon, 19 Jul 2004 14:39:41 +0200, "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Det kan Google til gengæld... bare til info

Det kan ikke være meningen, at vi først skal sidde og google for at
hjælp i en newsgruppe. Du kan jo bare holde din kæft, hvis du ikke
gider hjælpe.
Hilsen emj

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-07-04 16:34

emj wrote:

> Det kan ikke være meningen, at vi først skal sidde og google for at
> hjælp i en newsgruppe. Du kan jo bare holde din kæft, hvis du ikke
> gider hjælpe.
> Hilsen emj

Dvs. det ikke er tilladt at tænke længere selv?

Søren

Fra : ///JJ

Dato : 20-07-04 09:08

emj wrote:

> Det kan ikke være meningen, at vi først skal sidde og google for at
> hjælp i en newsgruppe. Du kan jo bare holde din kæft, hvis du ikke
> gider hjælpe.
> Hilsen emj

Jeg vil skam gerne hjælpe - giver ham da et alternativt løsningsforslag
Det der triggede mig, var at vi herinde oplever en hulens masse gentagne
spørgsmål, og det synes jeg er støjende. Man kan håbe at de der selv er
blevet hjulpet vil hjælpe de nye, for som erfaren problemløser synes jeg det
er ved at være trivielt at se de samme spørgsmål dukke op igen og igen (fx.
"hvorfor er min computer langsom, slukker af sig selv og min IE tager 100%
CPU").

Hvis du har læst og set de tidligere svar på denne løsning, vil du også se
at folk allerede der ytrer en vis frustration over at svare på spørgsmålet
igen. Jeg forsøgte at holde en munter tone, hvilket du udfra din ordbrug
ikke opfattede.

Som IT-supporter forsøger jeg i øvrigt altid at oplære mine brugere i at
tænke selv og udvide deres horisont hvad angår indsigt i og løsning af
problemtyper. Vi kan vel kun blive enige om at manden havde fået løst sit
problem hurtigst (og "stoltest") ved at bruge Google og selv finde svaret.

///JJ

Fra : emj

Dato : 20-07-04 14:00

On Tue, 20 Jul 2004 10:08:13 +0200, "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>problem hurtigst (og "stoltest") ved at bruge Google og selv finde svaret.

Du kan ikke vide, om manden har gjort sit bedste for selv at finde
oplysningerne, før han spørger her.
Dit svar, stødte i alle tilfælde mig på spørgerens vegne
Hilsen emj

Fra : Martin Sand.

Dato : 20-07-04 22:32

emj wrote:
> Du kan ikke vide, om manden har gjort sit bedste for selv at finde
> oplysningerne, før han spørger her.
> Dit svar, stødte i alle tilfælde mig på spørgerens vegne
> Hilsen emj

Ja, jeg blev også lidt overrasket over det svar jeg fik fra JJ.
Det er fint at ville hjælpe, men så kan man jo hjælpe konkret. Der blev ikke
sagt noget om Google til at starte med. Jeg kunne jo også bare have ringet
til Microsoft support med det samme... men hvorfor ikke bruge gruppen når
den er her? Så kan de, som vil svare, jo svare. Andre kan lade være.
Men nu har jeg valgt at bruge mit filter på folk som ikke kan/vil debatere
på en ordentlig og sober måde.
Der findes mudderkasningsgrupper specielt til det formål.

Fra : Gevaldi

Dato : 20-07-04 19:29

emj skriblede:

> Det kan ikke være meningen, at vi først skal sidde og google for at
> hjælp i en newsgruppe. Du kan jo bare holde din kæft, hvis du ikke
> gider hjælpe.

Hva' fanden tror du ellers google er til, hvis
ikke det er til at søge efter viden, så er der
noget du har misforstået, og som skrevet
så er spørgsmålet et af de mest stillede i
denne ng og i browser gruppen....så hold
du bare din kaje, bare for at blive i dit sprog.

--
/Gevaldi