MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
autofuldfør og systemlyde
Fra : Arnhem

Dato : 15-07-04 20:22

Hejsa

Autofuldfør: XP's autofuldfør, kan det lade sig gøre at redigere i
oversigten, jeg har nogle "startbogstaver" som giver en masse muligheder jeg
ikke længere bruger.

Systemlyde: Findes der et program som kan anvende lyde alt efter hvad
klokken er. F.eks GODMORGEN hvis man tænder PC'en før 9.00 og GODAFTEN efter
18.00

Per

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-07-04 02:03

Arnhem cottex@XXXofir.dk skriver
i news:40f6d96f$0$311$edfadb0f@dread16.news.tele.dk bl.a.:

> Autofuldfør: XP's autofuldfør, kan det lade sig gøre at
> redigere i oversigten, jeg har nogle "startbogstaver" som
> giver en masse muligheder jeg ikke længere bruger.

En søgning på Google efter "manage autocomplete" lærer os nyt:

"When you start typing in a Web form with AutoComplete enabled,
you will see a list of previous entries for the same field that
begin with what you've typed so far. You can select one to avoid
retyping it. To see all stored entries for a field, click in that
field and press the Down Arrow key. To remove an entry that is
erroneous, outdated, or private, highlight it using the Down
Arrow (not the mouse) and press Del". skriver Neil J. Rubenking

Og tak til ham.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk