MS Windows
briani 27239
SP2 til XP
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 12-07-04 22:22

Nogen der ved, hvornår den næste Service Pack til Windows XP (Pro) kommer?

Janus

--
Roskilde University, Denmark.
Department of Technology and Social Science.

Fra : Klaus

Dato : 12-07-04 22:56

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvornår den næste Service Pack til Windows XP (Pro)
kommer?

> Janus

Er kommet på engelsk.
Klaus

Fra : N_B_DK

Dato : 12-07-04 23:12

Klaus wrote:
> Er kommet på engelsk.

Link ? kan kun finde RC2

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Nic

Dato : 13-07-04 06:11

> kommer?

> Er kommet på engelsk.

Vrøvl

Fra : John

Dato : 12-07-04 23:06

"Janus Sandsgaard" skrev i en meddelelse

> Nogen der ved, hvornår den næste Service Pack til Windows XP (Pro) kommer?

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24413

Mvh John

Fra : John

Dato : 13-07-04 10:34

"Janus Sandsgaard" skrev i en meddelelse

> Nogen der ved, hvornår den næste Service Pack til Windows XP (Pro) kommer?

Nyeste:

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040713/IT/107160010

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24421

Mvh John

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-04 11:19

John wrote:

> Nyeste:

Ja med stadig ikke final release version, som er den mest interssante.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : John

Dato : 13-07-04 11:34

"N_B_DK" skrev i en meddelelse

> Ja med stadig ikke final release version

Æhhh... nå?

Citat:
'... Brugerne får god brug for bredbåndsforbindelsen, når Microsoft i august
åbner sluserne og frigiver den endelige version af den vigtige
Windows-opgradering Service Pack 2.... '

Tør støvet af brillerne, og læs hele artiklen én gang til:

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-07-04 14:07

John skriver:

> [...]
> åbner sluserne og frigiver den endelige version af den vigtige
> Windows-opgradering Service Pack 2.... '

Hvad står der der ?

At Microsoft ikke har frigivet den endelige version, det vil sige at man
ikke kan få den endelige version endnu....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-04 16:49

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> At Microsoft ikke har frigivet den endelige version, det vil sige at
> man ikke kan få den endelige version endnu....

Nej man kan måske godt finde en RC X som bliver til final release, men
sålænge de ikke har frigivet den officielt, så er det stadig en RC version.
(sådan er det da normalt)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-04 16:46

John wrote:

> Tør støvet af brillerne, og læs hele artiklen én gang til:
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24421

Skal jeg finde de første mange artikler der siger at nu kommer den til XX
måned, og så er den blevet udsat igen, nej du tør du dine briller, og se
hvor mange gange den har været udskudt af MS.

Fordi Computerworld skriver et eller andet, så tror jeg godt at MS kan finde
på at udskyde den endnu engang, (dog lader det til den kommer i august nu,
men lad os nu se)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Ingolf

Dato : 13-07-04 19:20

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
finde
> på at udskyde den endnu engang, (dog lader det til den kommer i august nu,

Tjaa. man kan jo håbe at M$ bare gad spytte den endelige SP2 ud. Der kommer
jo uden tvivl en SP3 osv osv
__
DCOM Windows XP? Do You Need It?
http://www.updatexp.com/dcom-windows-xp.html

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-04 19:54

Ingolf wrote:

> Tjaa. man kan jo håbe at M$ bare gad spytte den endelige SP2 ud. Der
> kommer jo uden tvivl en SP3 osv osv

Det har du da ret i, så kan folk brokke sig over at de ikke tog sig tiden
til at lave SP2 ordenligt *G* (og ja der vil sikkert komme en SP3 på et
tidspunkt, men det er rene gætterier vi er ude i nu *S*)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-07-04 05:24

Ingolf skriver:

> Tjaa. man kan jo håbe at M$ bare gad spytte den endelige SP2 ud. Der kommer
> jo uden tvivl en SP3 osv osv

Hvorfor, der kommer jo alligevel løbende rettelser (der kom vidst lige 3
her til morgen).

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-07-04 22:25

Ingolf skrev:

> Tjaa. man kan jo håbe at M$ bare gad spytte den endelige SP2 ud.

Jeg kan personligt ikke forstå utålmodigheden.
Ville det være bedre, hvis MS havde sendt SP2 ud da den var på RC1-
stadiet og var fyldt med fejl og forvirrende funktioner bare fordi
at de oprindelig havde lovet, at den ville komme i juni 2004?

De opdagede at det var mange fejl, som de så valgte at rette i en
RC2, som viser sig også at have fejl, som de så nu vælger at rette
til også inden den endelige udgave. Måske resulterer det i en RC3
og hvad så?

Det synes jeg ikke man skal klandre dem for. Vi har rigeligt med
skodsoftware i forvejen, som skulle have været testet meget mere
inden det blev sendt på gaden. Tit og ofte skal man hente 20-30 MB
data eller mere i form af fejlrettelser for at få et nyindkøbt
program eller spil til at køre bare nogenlunde fornuftigt.

> http://www.updatexp.com/dcom-windows-xp.html

God artikel. Der i øvrigt også ændret en del på DCOM i SP2, men
det vil nu nok ikke ændre på, at jeg vælger at frakoble den til
den tid, for mine programmer kører fint uden.
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/maintain/sp2chngs.mspx#XSLTsection129121120120

--
Hilsen
Madsen