MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke instalere fra cd rom drevet, styr~
Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-04 15:37

Min maskine har fået den sære ide, at når jeg stopper et program eller
evt. et spil i cd rom drevet, så kommer der en popup hvor der står at
Autorun EXE Programfejl. Det lykkedes ikke at initialisere programmet
korrekt.
Andre gange kommer denne her: Systemet kan ikke læse fra den angivne
enhed.

Der sidder en LiteOn Brænder som det eneste cd rom drev i maskinen, den
brænder fint og den kan også læse andre ting så som billeder eller musik
jeg lige har brændt, hvad pokker er der galt?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-04 16:54

Hov glemte lige fejlkoden

Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-04 21:43

Henning Lund skrev:

> [...]

Jamen det kan jeg da fortælle dig nu.
Prøv at højrelikke på dit cd-drev, og sæt alle muligheder til "gør
intet".

Og ja, jeg snakker med mig selv da ingen andre havde et bud

Fra : Ole Helms

Dato : 12-07-04 22:52

On Mon, 12 Jul 2004 22:42:42 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> skrev:

>Jamen det kan jeg da fortælle dig nu.
>Prøv at højrelikke på dit cd-drev, og sæt alle muligheder til "gør
>intet".
>
>Og ja, jeg snakker med mig selv da ingen andre havde et bud

Tak for din ulejlighed med at bringe løsningen! ;-}

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Henning Lund

Dato : 13-07-04 06:06

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-07-04 02:16

Henning Lund skrev:

> Prøv at højrelikke på dit cd-drev, og sæt alle muligheder til
> "gør intet".

Jamen virker det så igen, når du stiller det tilbage til at
foretage sig et eller andet? Hvis der bare kommer programfejlen
igen, må der være noget andet galt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning Lund

Dato : 13-07-04 06:05

Thomas G. Madsen skrev:

> Jamen virker det så igen, når du stiller det tilbage til at
> foretage sig et eller andet? Hvis der bare kommer programfejlen
> igen, må der være noget andet galt.

Nøee den er pist væk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-07-04 19:50

Henning Lund skrev:

[Kommer fejlen tilbage, når Autorun kobles til?]

> Nøee den er pist væk

Nå, men så er der ingen grund til at spekulere mere på det. :)

--
Hilsen
Madsen