MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
supportskema
Fra : jacob K

Dato : 10-07-04 00:20

Hej Gruppe
(håber det er det rigtige sted at spørge)

Er der nogen der har et godt og nogenlunde kortfattet skema man kan give til
brugere af et mindre set-up af MS maskiner.
Jeg er blevet den "lykkelige" admin af mit arbejdes IT system.
kort beskrivelse af system:
4.maskiner, m. hhv 98 og XP, (af en eller anden årsag:) 3 printere.
sat i et netærk der ikke indeholder fil og udskriftsdeling.

brugerniveauet er ikke højt, men hvis skemaet er nogenlunde udformet tror
jeg godt de kan svare rimeligt på spørgsmålene.

det skal siges at jeg kommer på jobbet maks. 2 gange om ugen og er derfor
ikke tilstede for brugernes behov 24/7.

har du et godt dokument er det bare lækkert, ellers er links fine, og evt
fremmedsprog er indenfor en hvis grænse helt fint med mig

god weekend og på forhånd tak for evt svar

hilsen
Jacob
-
fjern - remove fjern
-

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-07-04 05:33

jacob K skrev:

>Er der nogen der har et godt og nogenlunde kortfattet skema man kan give til
>brugere af et mindre set-up af MS maskiner.

Jeg kan da skaffe en tipskupon hvis det skal være.

Seriøst:
Hvad skal de med det? Det er svært at hjælpe uden den oplysning.

--
Bertel

Fra : jacob K

Dato : 10-07-04 10:31

Hej igen
skemaet er tænkt til fejlmeddelelser, som forhindrer dem i at gøre deres
arbejde.
jeg forestiller mig noget i stil med

tidspunkt for fejl
hvilket program(mer) var åbne
hvilken handling var ønsket
hvordan kom fejlen til udtryk
osv
osv

Jacob
(der troede at emnet supportskema var en præcis betegnelse)

--
fjern - remove fjern

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-07-04 17:04

jacob K skrev:

> (der troede at emnet supportskema var en præcis betegnelse)

Næh, det kommer jo helt an på hvad du vil supportere og i hvilket setup
og det har du ikke fortalt det mindste om (ikke engang hvilke styresys-
temer der er involveret). Hvis nu f.eks. I slet ikke bruger fil-, web,
print- eller mail-servere, er der jo ingen grund til at et eventuelt
skema skulle indeholde det.

Omskriv eventuel dette og del det ud til brugerne:

http://perl.plover.com/Questions4.html

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-07-04 17:19

Peder Vendelbo Mikkelsen pedervm@myrealbox.com skriver
i news:40f0153a$1$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk bl.a.:

> Næh, det kommer jo helt an på hvad du vil supportere og i
> hvilket setup og det har du ikke fortalt det mindste om (ikke
> engang hvilke styresys- temer der er involveret).

Hm, det synes jeg nu nok jacob K gør i

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-07-04 20:30

Niels P Sønderskov skrev:

> Peder Vendelbo Mikkelsen skriver bl.a.:

> Hm, det synes jeg nu nok jacob K gør i

Det kan vi godt blive uenige om, men lad nu det ligge.

Det bedste er nok at lave nogle fotokopier, hvor alle hv-spørgsmålene
står i:

Hvem skete fejlen for:
Hvornår skete fejlen:
Hvad gjorde du før fejlen udfoldede sig:
Hvad skete der?
Hvad mener du der burde ske?
etc.

Fra : jacob K

Dato : 11-07-04 00:15

snip

> [...]
>
> Hvem skete fejlen for:
> Hvornår skete fejlen:
> Hvad gjorde du før fejlen udfoldede sig:

Ja... hvis jeg får det lavet her snart, kan det være at jeg lige hænger det
op her, så kan i måske få jer et billigt grin eller noget inspiration her om
et par dage

god søndag
Jacob