MS Windows
briani 27239
privat mappe
Fra : Tom Jensen

Dato : 09-07-04 19:57

Hej

Jeg har efter installation i ny maskine mistet adgangen til min private
mappe, som er placeret på en anden partion.

Jeg er klar over at jeg nok har dummet mig, men er det muligt at få adgang
til denne mappe, jeg kan huske brugernavn og password

Jeg bruger windows XP
Har delt min harddisk i 2 partioner,og mine doc var placeret i en mappe på
partion 2 der var lavet som privat uden deling.

Mvh Tom

Fra : Edmund

Dato : 10-07-04 00:23

Tom Jensen skrev:

> [...]
>
> Jeg er klar over at jeg nok har dummet mig, men er det muligt at få
> adgang til denne mappe, jeg kan huske brugernavn og password

Overtag ejerskab, højreklik på mappen vælg sikkerhed/advanceret......

Er det XP home du har bliver du nødt til at starte i fejlsikker tilstand
via F8 ellers kommer fannen sikkerhed ikke ved højreklik

Mvh Edmund

Fra : Tom Jensen

Dato : 10-07-04 12:55

Tak det var lige det jeg skulle vide.