MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WMP 9 og mp3 codec og skratten...
Fra : Jes [1350]

Dato : 09-07-04 17:11

Hej NG

Min ellers udemærkede WMP 9 bruger jeg til at høre mp3 filer på.
Der er opstået et, for mig, ukendt problem med at WMP skratter utroligt
meget. Er det min mp3 codec der er "gået ned"?
Hvordan får jeg det til at virke igen ?

I taskmanageren står WMP også til at bruge mellem 70 og 90 % CPUkraft. Kører
godt nok en diskdefragmentering på mp3 fil drevet samtidig, men min CPU er
en Athlon 1333 MHz og der har ikke tidligere været dette problem.

PS: Den spiller fint lyd i DIVX og XVID filer (tror jeg er fordi det er AC3
lyd ?)

Venlige Hilsen

Jes