Tekram DC390U og W2K DK
Fra : Jesper Bøgeskov

Dato : 07-05-01 10:39

Jeg oplever nogle underlige problemer med min Tekram DC390U SCSI-2
controller under W2K DK.

Jeg har to Plextor CD-drev (CD-ROM samt brænder) sat på controlleren. Begge
drev virker, men mit system går med garanti ned, hvis jeg sætter en CD i
(musik som data - og aktiverer drevet), når computeren kører. Der kommer en
blå skærm og en fejlmeddelse, der refererer til trw390u.sys.
Hvis jeg starter PC op med CD'erne i drevet, sker der ikke noget.

Mit Mobo er et KT7A-Raid. Jeg har lidt på fornemmelsen, at fejlene referer
til VIA 4in1-driverne. Her kører jeg med de nyeste drivere, 4in1430v.

Jeg har hørt nogle sige, at den kommende servicepack til W2K (SP2) skulle
afhjælpe nogle af disse problemer. Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Er der nogen der kender til det omtalte problem?

Fra : Macro_Nit

Dato : 07-05-01 21:59

Den fejl oplever jeg også med mit Tekram DC390U2W...Det er driveren der ikke
er buggy....Køb en billig adaptec det ved man hvad er...

Jan!