MS Windows
briani 27239
microsoft outlook
Fra : steen

Dato : 07-07-04 17:57

Hvor ligger ens mail (indbakke) og kalender på HD når man bruger outlook ?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 07-07-04 18:30

steen skrev i en meddelelse...
> Hvor ligger ens mail (indbakke) og kalender på HD når man bruger
> outlook ?

Hvis du ikke får svar her så prøv i
news:dk.edb.internet.software.mail+news der ved de en hel masse om det
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 18:39

steen skrev:

> Hvor ligger ens mail (indbakke) og kalender på HD når man bruger outlook ?

Afhænger af windowsversion og så hører spørgsmålet hjemme i

Skulle du mene Outlook Express, så er det
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, du skal
spørge i.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : steen

Dato : 07-07-04 18:51

Jeg mener microsoft office outlook, jeg har været forbi omtalte grupper ,
en det gav ingen svar derfor prøver jeg her

Fra : John Quist

Dato : 07-07-04 18:55

I win xp pro dk her:
C:\Documents and Settings\DIT LOGINNAVN\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook

KH. John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 20:47

steen skrev:

> Jeg mener microsoft office outlook, jeg har været forbi omtalte grupper ,
>en det gav ingen svar derfor prøver jeg her

Du har da ikke stillet spørgsmålet i nogen af de to grupper,
efter hvad jeg kan se og du svarer ikke på hvilken
windowsversion, det drejer sig om.

Men da du ikke evner at svare efter netiketten, ved kun at citere
det mest nødvendige og svare under det citerede, så ikke mere
hjælp herfra.

--
Knud

Fra : John Quist

Dato : 08-07-04 07:50

Hej Knud.

> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede...

Egenlig synes jeg, at det er nemmere at overskue et svar, når besvarelsen
kommer med det samme og ikke til sidst. Bare min personlige mening.

Kh. John Quist

Fra : steen

Dato : 08-07-04 15:09

Jeg takker for hjælpen, men ham netbetjenten Kund den store kan bare skride

Fra : John Quist

Dato : 08-07-04 15:26

> Jeg takker for hjælpen, men ham netbetjenten Kund den store kan bare
skride...

Hvis der en en netetikette, må vi jo følge den . Dog er jeg blot uenig i,
at læsningen fremmes, hvis svar kommer efter citater.

Under alle omstændigheder er jeg ikke tilhænger af tonen, som du fremfører
ovenfor. Især ikke overfor Knud. Hvis du checker tilbage i diverse fora, vil
du se, at Knud har bidraget med utallige hints, trick og hjælp, hvilket både
du og jeg skal respektere.

Venligst John Quist

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-07-04 16:07

steen skriver:

> Jeg takker for hjælpen, men ham netbetjenten Kund den store kan bare skride

*PLONK*

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : steen

Dato : 08-07-04 15:10

hvad har det at gøre hvilken windows version jeg køre med ?+ det er outlook
jeg spørger til

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-07-04 16:54

Som Knud skrev afhænger det af Windows versionen.

Fra : emj

Dato : 08-07-04 17:01

On Thu, 8 Jul 2004 16:09:56 +0200, "steen" <steen@37.com> wrote:

> hvad har det at gøre hvilken windows version jeg køre med ?+ det er outlook
>jeg spørger til

Der er forskel på, hvor de forskellige windowsversioner gemmer
outlookfilerne.
Du kan henvende dig i en Officegruppe, da MS Outlook er en del af MS
office.
Hilsen emj

Fra : steen

Dato : 08-07-04 18:14

endelige et svar man kan bruge jeg takker på mine blødene knæ

Fra : Gevaldi

Dato : 08-07-04 20:02

steen skriblede:
> endelige et svar man kan bruge jeg takker på mine blødene knæ

Du er sgu' da den største *narrehat* jeg endnu
har mødt i nogen nyhedsgruppe, for hvis du ikke
havde haft så travlt med at *brokke* dig og gidet
læse det meget brugbare svar du *har* fået af
bla. Knud Gert Ellentoft, så ville du for længst
have fået løst dit problem.

Nu ryger du i det _sorte hul_ *PLONK*

--
/Gevaldi

Fra : steen

Dato : 08-07-04 20:41

endnu en netbetjent er kommet på banen

Fra : Is

Dato : 07-07-04 18:40

"steen" <steen@37.com> skrev i en meddelelse
> Hvor ligger ens mail (indbakke) og kalender på HD når man bruger outlook
?

Filen hedder PST til efternavn.

så søg på *.pst

men jeg ved ikke hvad andet end outlook du kan se indholde med ?

--
Venlig hilsen
Erik Isager