MS Windows
briani 27239
automatisk opstart
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 00:57

Hej alle sammen.
Sidder lige og roder mig selv lidt i nakkehåret, fordi min XP pro SP1 nægter
at starte automatisk når jeg smider en cd eller en dvd i den.
Nogen der kan gi´ mig et hint om hvad jeg skal pille i ??
På forhånd tak:
John. Madsen.

Fra : Kispus

Dato : 04-07-04 01:40

$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> at starte automatisk når jeg smider en cd eller en dvd i den.
> Nogen der kan gi´ mig et hint om hvad jeg skal pille i ??

Går ud fra at det også virker sådan hos dig:
Denne computer>Højreklik på ikonet for drevet>egenskaber
>Hændelser.
og vælg der hvad den skal foretage sig når du lægger en cd i.
Håber det hjalp.
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 01:59

"Kispus" <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Denne computer>Højreklik på ikonet for drevet>egenskaber
> og vælg der hvad den skal foretage sig når du lægger en cd i.

Det prøvede jeg lige (igen) uden held.
Hos mig hedder det Denne computer>Højreklik på ikonet for
drevet>egenskaber>automatisk afspilning
og der kan jeg så vælge hvad den skal gøre, alt efter hvad type cd jeg
putter i.
Jeg vælger så "Spørg hver gang så jeg kan vælge en handling" og anvend >ok.
Førhen (når jeg satte en cd i) kom der så en menu hvor jeg kunne vælge hvad
jeg ville/kunne gøre.
Nu sker der nada.
Mvh:
John. Madsen.

Fra : Kispus

Dato : 04-07-04 07:33

> [...]
>ok.
> Førhen (når jeg satte en cd i) kom der så en menu hvor jeg kunne vælge

Jammen det er derfor !!! "Spørg hver gang så jeg kan vælge en handling"
Det skal den ikke, den skal gøre det automatisk og ikke spørge !
John

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 10:11

> hvad
>
> Jammen det er derfor !!! "Spørg hver gang så jeg kan vælge en handling"
> Det skal den ikke, den skal gøre det automatisk og ikke spørge !
> John

OK - så er det jo det jeg skal prøve.
Mange tak for dit svar.
Mvh