MS Windows
briani 27239
Sikkerheds backup lavet i win 98 se men pa~
Fra : Torben

Dato : 02-07-04 19:09

Hej

Sikkerheds backup lavet i win 98 se men pakkes ud (genåbnes) i win xp. Er
det slet ikke muligt?

Jeg har prøvet at se efter et program at installere, ligesom man installere
sikkerhedsprogrammet i win 98 se. Ligeså ledte jeg efter programmet i win xp
men kunne ikke finde det og kunne således ikke installere det:
Typen er en *.qic fil

-
Torben

Fra : ha

Dato : 02-07-04 20:47

Torben wrote:
> Sikkerheds backup lavet i win 98 se men pakkes ud (genåbnes) i win
> xp. Er det slet ikke muligt?

Nej desværre. Se evt. om der står noget her du evt. kan bruge
http://www.cknow.com/ckinfo/index.php?ToDo=view&questId=588&catId=19

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 02-07-04 20:49

ha wrote:
> Nej desværre.

..... og så alligevel måske ?
da jeg fik mig stavet ned igennem siden

/ha

Fra : TC

Dato : 04-07-04 03:09

"Torben" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkerhedsprogrammet i win 98 se. Ligeså ledte jeg efter programmet i win xp
> men kunne ikke finde det og kunne således ikke installere det:

Hej Torben

Programmet MS-Backup, som WIN 9X bruger til, at pakke sikkerheds kopier i *.qic,
blev fjernet fra og med WIN ME
På ME var de dog så flinke, at lægge programmet på Cd'en, men i et bibliotek
hvor man selv skulle finde det, og installere det separat???

Det har de ikke på WIN 2K og XP, men i readme vigtigt filen på XP Cd'en står
følgende:

1.3 Sikkerhedskopiering af filer

Hvis du opgraderer fra en tidligere version af Windows, skal du
sikkerhedskopiere dine filer til en diskette eller en båndstation.

Hvis computeren kører Microsoft Windows 95 eller Windows 98, skal du
muligvis installere programmet Windows Sikkerhedskopiering.
Yderligere oplysninger om installation eller brug af Windows
Sikkerhedskopiering finder du i den aktuelle version af Windows 95
eller Windows 98 Hjælp.

Så vidt jeg kan læse ud af det, må du kunne hente programmet fra en WIN 9X CD,
og indlæse det under XP, hvorefter filerne kan gendannes???????

Mvh.
Tommy

Fra : Torben

Dato : 06-07-04 13:24

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
CD,
> og indlæse det under XP, hvorefter filerne kan gendannes???????

Ja, det er nogenlunde det der stod, blev refereret til i foregående
indlæg/tråd.
-
Torben