MS Windows
briani 27239
Win2k registrerer ikke sletning fra Harddi~
Fra : Sorcerer

Dato : 01-07-04 13:12

Hej

Jeg er lidt forundret da min Win2k ikke opdaterer når jeg sletter fra den
ene af mine diske, men godt nok når jeg ligger noget over. Jeg har ikke
været ude for denne situation før, men kunne tænke mig at det har noget med
en parameter der er blevet fucked up i reg databasen.

Ville gerne hører om der er nogen der har en relativ nem løsning? eller om
det bare er at ominstallere.

/Sorcerer

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-04 17:04

Sorcerer skrev:

> [...]
>været ude for denne situation før, men kunne tænke mig at det har noget med
>en parameter der er blevet fucked up i reg databasen.

Bruger du papirkurv?

Dukker filerne op deri når du sletter?

--
Bertel

Fra : Sorcerer

Dato : 02-07-04 12:31

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> Bruger du papirkurv?
>
> Dukker filerne op deri når du sletter?
>
> --
> Bertel

Nej jeg bruger ikke papirkurv og de dukker ikke op der.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-07-04 12:50

Sorcerer skrev:

>Nej jeg bruger ikke papirkurv og de dukker ikke op der.

Prøv at aktivere den og se om filerne ligger i den.

--
Bertel

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-07-04 20:06

"Sorcerer" <jacobhg@nalnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> med

Det lyder som Norton. Har du f.eks. Norton System Works installeret? Den
installerer også en protected papirkurv, hvor alle slettede filer ender,
også selv om man sletter uden om papirkurven.
Man kan normalt se, om man har Norton Protected papirkurv ved at højreklikke
på sin papirkurv (som normalt også vil have et norton ikon) og se om
muligheden,
empty norton protected recycled (eller noget lign)

Kurt