Sikkerhed på trådløst netværk?
Fra : Nielsen

Dato : 07-08-04 16:08

Hej NG

Jeg fik at vide engang af en ven at man bare skulle sætte et flueben i et
eller andet når man har et trådløst netkort i sin notebook. Hvor er det nu i
systemet? Kan i hjælpe?
På foorhånd tak.
mvh\N

Fra : Kent Friis

Dato : 07-08-04 18:53

Den Sat, 7 Aug 2004 17:08:26 +0200 skrev Nielsen:
> [...]
> eller andet når man har et trådløst netkort i sin notebook. Hvor er det nu i

IPSEC?

Mvh
Kent

Fra : Nielsen

Dato : 08-08-04 17:59

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Og det er ?

Fra : Kent Friis

Dato : 08-08-04 18:13

Den Sun, 8 Aug 2004 18:59:20 +0200 skrev Nielsen:

> "Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Og det er ?

"IP security" - kryptering af netværkstrafik.

Mvh
Kent

Fra : Nielsen

Dato : 09-08-04 14:46

Hej Kent

Tak for din hjælp. Selvom det sådan set ikke fik bragt mig videre eller
gjort mig klogere.
Men jeg hitter nok ud af det på en anden måde.
Mvh\N

Fra : Anders Lund

Dato : 09-08-04 15:02

Nielsen wrote:

> Tak for din hjælp. Selvom det sådan set ikke fik bragt mig videre eller
> gjort mig klogere.

Det kan også være svært at hjælpe når der mangler så basale oplysninger
som operativsystem.

> Men jeg hitter nok ud af det på en anden måde.

Ja, spørg din ven. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk